نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزوبل بررسی تاثیر نقشه مفهومی نظریه آزوبل در جهت پیشگیری افت تحصیلی و زوال یادگیری در دوران کرونا [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 22-26]
  • آموزش حضوری اقدامی جهت کاهش استرس و افزایش پیشرفت تحصیلی در دانش آمورانی که فاقد تجهیزات آموزش مجازی : دیدگاهی پساکرونایی(نمونه موردی) [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 9-15]
  • آموزش عالی بررسی استفاده از کد های دسترسی سریع در بهینه سازی مصرف مواد نسل جدید کتابهای دانشگاهی ( مطالعه موردی) [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 32-39]
  • آموزش عالی اهمیت و نقش برنامه ریزی استراتژیک در به کارگیری یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 38-47]
  • آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر مسئولیت پذیری و شادکامی دانشجویان علم و صنعت [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 12-19]
  • آموزش و پرورش بررسی تأثیر ابعاد هوش معنوی بر فرسودگی شغلی معلمان متوسطه شهرستان بهبهان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 48-58]
  • آموزگاران شناسایی قابلیت حرفهای مورد نیاز آموزگاران مدارس ابتدایی ناحیه 3 شهر اهواز [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 49-57]

ا

  • ابتدایی پیش‌بینی رضایت شغلی معلمان ابتدایی بر مبنای انگیزش پیشرفت و هوش معنوی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 72-78]
  • اخلاق خوانشی بر اخلاق حرفه ای معلم در تراز نهج البلاغه [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 58-71]
  • اخلاق حرفه ای رابطه اخلاق حرفه‌ای با فضیلت و تعهد سازمانی در معلمان دوره ابتدایی (مورد مطالعه معلمان آموزش و پرورش منطقه 5 تهران ) [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-8]
  • استرس اقدامی جهت کاهش استرس و افزایش پیشرفت تحصیلی در دانش آمورانی که فاقد تجهیزات آموزش مجازی : دیدگاهی پساکرونایی(نمونه موردی) [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 9-15]
  • استرس شغلی رابطه استرس شغلی با نماز خواندن در دانشجویان رشته پرستاری [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 26-31]
  • استرس شغلی بررسی رابطه کیفیّت زندگی کاری با استرس شغلی معلمان ابتدایی شهرستان بهمئی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 76-88]
  • اشتها اثر محرومیت از خواب بر میزان اشتها دانشجویان پسر فعال [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 61-68]
  • اضطراب کرونا نقش اضطراب کرونا، نگرانی و باورهای فراشناختی منفی در پیش‌بینی اضطراب یادگیری دانش‌آموزان در همه‌گیری کووید-19 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-10]
  • اضطراب یادگیری نقش اضطراب کرونا، نگرانی و باورهای فراشناختی منفی در پیش‌بینی اضطراب یادگیری دانش‌آموزان در همه‌گیری کووید-19 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-10]
  • اعتیاد به موبایل بررسی اعتیاد به موبایل و رابطه آن با ویژگی‌های شخصیتی و سبک‌های هویتی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 85-95]
  • افت تحصیلی بررسی چالش تعطیلات دوران کورنا و افت تحصیلی فراگیران نظام تعلیم و تربیت: ارائه راهکاری های متناسب [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 16-21]
  • افت تحصیلی بررسی تاثیر نقشه مفهومی نظریه آزوبل در جهت پیشگیری افت تحصیلی و زوال یادگیری در دوران کرونا [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 22-26]
  • افزایش وزن محرومیت از خواب و چاقی در میان نوجوانان و جوانان: یک مطالعه مروری [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 48-54]
  • اموزش مجازی اقدامی جهت کاهش استرس و افزایش پیشرفت تحصیلی در دانش آمورانی که فاقد تجهیزات آموزش مجازی : دیدگاهی پساکرونایی(نمونه موردی) [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 9-15]
  • امید به زندگی بررسی رابطه امید به زندگی با هراس و ترس از ویروس کرونا در بین افراد شاغل [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 68-75]
  • ایران بررسی تأثیر ابعاد هوش معنوی بر فرسودگی شغلی معلمان متوسطه شهرستان بهبهان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 48-58]

ب

  • بازگشایی کووید 19 و بازگشایی مدارس: اکنون زمان پذیرش آموزش در فضای باز است [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 79-84]
  • بازی الیفو اثربخشی بازی الیفو بر هوش هیجانی کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 55-60]
  • بازی های آموزشی بررسی تاثیر بازی های آموزشی های مجازی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 41-47]
  • بازی های رایانه ای بررسی رابطه بین بازی های رایانه ای و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول ناحیه یک کرمان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 85-91]
  • باورهای فراشناختی منفی نقش اضطراب کرونا، نگرانی و باورهای فراشناختی منفی در پیش‌بینی اضطراب یادگیری دانش‌آموزان در همه‌گیری کووید-19 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-10]
  • باورهای معنوی تببین و بررسی نوع و میزان و چگونگی معنویات و باورهای معنوی در تربیت کودکان و نوجوانان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 89-99]
  • برنامه درسی بررسی ساختار برنامه درسی دوره ابتدایی با تاکید بر رویکرد کاهش تمرکز [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 12-24]
  • برنامه درسی پنهان رابطه برنامه درسی پنهان با خودانضباطی دانش آموزان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 6-11]
  • برنامه درسی روییدنی ارائه الگوی برنامه‌درسی روییدنی پیش دبستانی با رویکرد رجیو امیلیا [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 26-37]
  • برنامه ریزی استراتژیک اهمیت و نقش برنامه ریزی استراتژیک در به کارگیری یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 38-47]
  • برنامه‌ریزی‌درسی اهمیت و نقش برنامه ریزی استراتژیک در به کارگیری یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 38-47]
  • بهزیستی روانشناختی بررسی گرایشات سلامت معنوی بر بهزیستی روانشناختی دانشجویان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-5]
  • بهزیستی روانشناختی تدوین مدل بهزیستی روانشناختی بر اساس سرمایه روانشناختی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 59-67]
  • بهینه سازی مصرف مواد بررسی استفاده از کد های دسترسی سریع در بهینه سازی مصرف مواد نسل جدید کتابهای دانشگاهی ( مطالعه موردی) [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 32-39]
  • بی &rlm محرومیت از خواب و چاقی در میان نوجوانان و جوانان: یک مطالعه مروری [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 48-54]
  • بی&rlm اثر محرومیت از خواب بر میزان اشتها دانشجویان پسر فعال [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 61-68]

پ

  • پاندمی کووید 19 و بازگشایی مدارس: اکنون زمان پذیرش آموزش در فضای باز است [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 79-84]
  • پرستاری رابطه استرس شغلی با نماز خواندن در دانشجویان رشته پرستاری [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 26-31]
  • پژوهش افزایش مسؤلیت پذیری به کمک درس پژوهشی و یادگیری دانش آموزان با نگاهی متفاوت به نقش دانش آموز: دانش آموز پژوهنده [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 34-40]
  • پیش دبستانی اثربخشی بازی الیفو بر هوش هیجانی کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 55-60]
  • پیش دبستانی ارائه الگوی برنامه‌درسی روییدنی پیش دبستانی با رویکرد رجیو امیلیا [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 26-37]
  • پیشرفت تحصیلی اقدامی جهت کاهش استرس و افزایش پیشرفت تحصیلی در دانش آمورانی که فاقد تجهیزات آموزش مجازی : دیدگاهی پساکرونایی(نمونه موردی) [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 9-15]
  • پیشرفت تحصیلی بررسی تاثیر بازی های آموزشی های مجازی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 41-47]

ت

  • تابآوری بررسی اثر بخشی آموزش شناختی رفتاری بر سلامت معنوی وتاب آوری زنان خانه دار بویین ومیاندشت [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 46-59]
  • تحقق فردیت چالش های آموزش برخط و تفرد زدایی و تحقق فردیت دانش آموزان: راهکارهایی در عصر کرونا [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 27-33]
  • تحلیل محتوا میزان درگیری فعال دانش آموزان پایه ششم ابتدایی با محتوای کتاب مطالعات اجتماعی و ریاضی از دیدگاه معلمان شهرستان تفرش [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 60-75]
  • تربیت کودکان و نوجوانان تببین و بررسی نوع و میزان و چگونگی معنویات و باورهای معنوی در تربیت کودکان و نوجوانان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 89-99]
  • ترس بررسی رابطه امید به زندگی با هراس و ترس از ویروس کرونا در بین افراد شاغل [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 68-75]
  • تعامل بین شناخت شاخص‌های روانسنجی مقیاس "تعامل بین شناخت، هیجان و انگیزه در خلاقیت" در بین دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 11-17]
  • تعطیلات بررسی چالش تعطیلات دوران کورنا و افت تحصیلی فراگیران نظام تعلیم و تربیت: ارائه راهکاری های متناسب [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 16-21]
  • تعهد سازمانی رابطه اخلاق حرفه‌ای با فضیلت و تعهد سازمانی در معلمان دوره ابتدایی (مورد مطالعه معلمان آموزش و پرورش منطقه 5 تهران ) [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-8]
  • تفردزدایی چالش های آموزش برخط و تفرد زدایی و تحقق فردیت دانش آموزان: راهکارهایی در عصر کرونا [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 27-33]
  • توانمندسازی اولویت بندی مولفه های بعد روان شناختی توانمندسازی دبیران در مدارس متوسطه پسرانه دولتی شهر تهران در سال تحصیلی 99_1398 [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 25-37]

ج

  • جمع گرایی چالش های آموزش برخط و تفرد زدایی و تحقق فردیت دانش آموزان: راهکارهایی در عصر کرونا [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 27-33]
  • جوانان بررسی اعتیاد به موبایل و رابطه آن با ویژگی‌های شخصیتی و سبک‌های هویتی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 85-95]

چ

  • چاقی محرومیت از خواب و چاقی در میان نوجوانان و جوانان: یک مطالعه مروری [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 48-54]
  • چاقی اثر محرومیت از خواب بر میزان اشتها دانشجویان پسر فعال [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 61-68]

خ

  • خوابی محرومیت از خواب و چاقی در میان نوجوانان و جوانان: یک مطالعه مروری [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 48-54]
  • خوابی اثر محرومیت از خواب بر میزان اشتها دانشجویان پسر فعال [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 61-68]
  • خودانضباطی رابطه برنامه درسی پنهان با خودانضباطی دانش آموزان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 6-11]
  • خودکارآمدی تحصیلی تأثیر شادکامی بر خوش‌بینی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهر سقز [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 38-48]
  • خودمختاری اولویت بندی مولفه های بعد روان شناختی توانمندسازی دبیران در مدارس متوسطه پسرانه دولتی شهر تهران در سال تحصیلی 99_1398 [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 25-37]
  • خوش‌بینی تحصیلی تأثیر شادکامی بر خوش‌بینی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهر سقز [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 38-48]

د

  • دانش آموز بررسی تاثیر بازی های آموزشی های مجازی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان متوسطه [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 41-47]
  • دانش‌آموزان نقش اضطراب کرونا، نگرانی و باورهای فراشناختی منفی در پیش‌بینی اضطراب یادگیری دانش‌آموزان در همه‌گیری کووید-19 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-10]
  • دانش آموزان بررسی رابطه مسئولیت پذیری با فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان مدارس دولتی دختر مقطع متوسطه شهرستان تربت حیدریه [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 1-11]
  • دانش آموزان اثربخشی آموزش مثبت نگری بر سلامت روان دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 40-45]
  • دانش آموزان رابطه برنامه درسی پنهان با خودانضباطی دانش آموزان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 6-11]
  • دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهر سقز تأثیر شادکامی بر خوش‌بینی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهر سقز [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 38-48]
  • دانش‌آموزان مقطع ابتدایی بررسی ساختار عاملی پرسشنامه کیفیت زندگی در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر خرم‌آباد: مطالعه‌ای مبتنی بر رویکرد اکتشافی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 18-25]
  • دانش آموزپژوهنده افزایش مسؤلیت پذیری به کمک درس پژوهشی و یادگیری دانش آموزان با نگاهی متفاوت به نقش دانش آموز: دانش آموز پژوهنده [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 34-40]
  • دانشجویان بررسی گرایشات سلامت معنوی بر بهزیستی روانشناختی دانشجویان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-5]
  • دانشجویان شاخص‌های روانسنجی مقیاس "تعامل بین شناخت، هیجان و انگیزه در خلاقیت" در بین دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 11-17]
  • درس پژوهی افزایش مسؤلیت پذیری به کمک درس پژوهشی و یادگیری دانش آموزان با نگاهی متفاوت به نقش دانش آموز: دانش آموز پژوهنده [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 34-40]
  • درگیری فعال میزان درگیری فعال دانش آموزان پایه ششم ابتدایی با محتوای کتاب مطالعات اجتماعی و ریاضی از دیدگاه معلمان شهرستان تفرش [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 60-75]
  • دوره ابتدایی بررسی ساختار برنامه درسی دوره ابتدایی با تاکید بر رویکرد کاهش تمرکز [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 12-24]

ر

  • رجیو امیلیا ارائه الگوی برنامه‌درسی روییدنی پیش دبستانی با رویکرد رجیو امیلیا [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 26-37]
  • رضایت شغلی پیش‌بینی رضایت شغلی معلمان ابتدایی بر مبنای انگیزش پیشرفت و هوش معنوی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 72-78]
  • روان شناختی اولویت بندی مولفه های بعد روان شناختی توانمندسازی دبیران در مدارس متوسطه پسرانه دولتی شهر تهران در سال تحصیلی 99_1398 [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 25-37]
  • روایی شاخص‌های روانسنجی مقیاس "تعامل بین شناخت، هیجان و انگیزه در خلاقیت" در بین دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 11-17]

س

  • ساختار بررسی ساختار برنامه درسی دوره ابتدایی با تاکید بر رویکرد کاهش تمرکز [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 12-24]
  • ساختار عاملی بررسی ساختار عاملی پرسشنامه کیفیت زندگی در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر خرم‌آباد: مطالعه‌ای مبتنی بر رویکرد اکتشافی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 18-25]
  • سبک‌های هویت بررسی اعتیاد به موبایل و رابطه آن با ویژگی‌های شخصیتی و سبک‌های هویتی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 85-95]
  • سرمایه روانشناختی تدوین مدل بهزیستی روانشناختی بر اساس سرمایه روانشناختی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 59-67]
  • سلامت روان اثربخشی آموزش مثبت نگری بر سلامت روان دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 40-45]
  • سلامت روانی ارتباط تیپ های شخصیتی و هوش هیجانی با سلامت روانی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 20-25]
  • سلامت معنوی بررسی اثر بخشی آموزش شناختی رفتاری بر سلامت معنوی وتاب آوری زنان خانه دار بویین ومیاندشت [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 46-59]

ش

  • شادکامی اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر مسئولیت پذیری و شادکامی دانشجویان علم و صنعت [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 12-19]
  • شادکامی تأثیر شادکامی بر خوش‌بینی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی شهر سقز [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 38-48]
  • شایستگی اولویت بندی مولفه های بعد روان شناختی توانمندسازی دبیران در مدارس متوسطه پسرانه دولتی شهر تهران در سال تحصیلی 99_1398 [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 25-37]
  • شناسایی قابلیت شناسایی قابلیت حرفهای مورد نیاز آموزگاران مدارس ابتدایی ناحیه 3 شهر اهواز [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 49-57]

ط

  • طراحی کلاس طراحی کلاس های درسی رنگین کمانی، غوطه وری و الهام بخشی: فضای یادگیری نسل زِد [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 76-84]

ف

  • فرسودگی تحصیلی بررسی رابطه مسئولیت پذیری با فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان مدارس دولتی دختر مقطع متوسطه شهرستان تربت حیدریه [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 1-11]
  • فرسودگی شغلی بررسی تأثیر ابعاد هوش معنوی بر فرسودگی شغلی معلمان متوسطه شهرستان بهبهان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 48-58]
  • فضای باز کووید 19 و بازگشایی مدارس: اکنون زمان پذیرش آموزش در فضای باز است [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 79-84]
  • فضیلت سازمانی رابطه اخلاق حرفه‌ای با فضیلت و تعهد سازمانی در معلمان دوره ابتدایی (مورد مطالعه معلمان آموزش و پرورش منطقه 5 تهران ) [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 1-8]
  • فعالیت بدنی اثر محرومیت از خواب بر میزان اشتها دانشجویان پسر فعال [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 61-68]

ق

  • قابلیت حرفه ای شناسایی قابلیت حرفهای مورد نیاز آموزگاران مدارس ابتدایی ناحیه 3 شهر اهواز [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 49-57]

ک

  • کاهش تمرکز بررسی ساختار برنامه درسی دوره ابتدایی با تاکید بر رویکرد کاهش تمرکز [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 12-24]
  • کتاب دانشگاهی بررسی استفاده از کد های دسترسی سریع در بهینه سازی مصرف مواد نسل جدید کتابهای دانشگاهی ( مطالعه موردی) [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 32-39]
  • کتاب مطالعات اجتماعی و ریاضی میزان درگیری فعال دانش آموزان پایه ششم ابتدایی با محتوای کتاب مطالعات اجتماعی و ریاضی از دیدگاه معلمان شهرستان تفرش [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 60-75]
  • کدهای دسترسی سریع بررسی استفاده از کد های دسترسی سریع در بهینه سازی مصرف مواد نسل جدید کتابهای دانشگاهی ( مطالعه موردی) [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 32-39]
  • کرونا اقدامی جهت کاهش استرس و افزایش پیشرفت تحصیلی در دانش آمورانی که فاقد تجهیزات آموزش مجازی : دیدگاهی پساکرونایی(نمونه موردی) [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 9-15]
  • کرونا بررسی چالش تعطیلات دوران کورنا و افت تحصیلی فراگیران نظام تعلیم و تربیت: ارائه راهکاری های متناسب [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 16-21]
  • کرونا ویروس چالش های آموزش برخط و تفرد زدایی و تحقق فردیت دانش آموزان: راهکارهایی در عصر کرونا [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 27-33]
  • کمبود خواب محرومیت از خواب و چاقی در میان نوجوانان و جوانان: یک مطالعه مروری [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 48-54]
  • کووید 19 کووید 19 و بازگشایی مدارس: اکنون زمان پذیرش آموزش در فضای باز است [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 79-84]
  • کیفیت زندگی بررسی ساختار عاملی پرسشنامه کیفیت زندگی در بین دانش‌آموزان مقطع ابتدایی شهر خرم‌آباد: مطالعه‌ای مبتنی بر رویکرد اکتشافی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 18-25]
  • کیفیّت زندگی کاری بررسی رابطه کیفیّت زندگی کاری با استرس شغلی معلمان ابتدایی شهرستان بهمئی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 76-88]

گ

  • گرایشات سلامت معنوی بررسی گرایشات سلامت معنوی بر بهزیستی روانشناختی دانشجویان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 1-5]

م

  • متخصص خوانشی بر اخلاق حرفه ای معلم در تراز نهج البلاغه [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 58-71]
  • متعهد خوانشی بر اخلاق حرفه ای معلم در تراز نهج البلاغه [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 58-71]
  • مثبت اندیشی اثربخشی آموزش مثبت نگری بر سلامت روان دانش آموزان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 40-45]
  • محتوای آموزشی بررسی استفاده از کد های دسترسی سریع در بهینه سازی مصرف مواد نسل جدید کتابهای دانشگاهی ( مطالعه موردی) [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 32-39]
  • محرومیت از خواب محرومیت از خواب و چاقی در میان نوجوانان و جوانان: یک مطالعه مروری [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 48-54]
  • محرومیت از خواب اثر محرومیت از خواب بر میزان اشتها دانشجویان پسر فعال [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 61-68]
  • مدارس کووید 19 و بازگشایی مدارس: اکنون زمان پذیرش آموزش در فضای باز است [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 79-84]
  • مدلیابی معادلات ساختاری تدوین مدل بهزیستی روانشناختی بر اساس سرمایه روانشناختی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 59-67]
  • مسئولیت‌‌پذیری اثربخشی آموزش مبتنی بر تعهد و پذیرش بر مسئولیت پذیری و شادکامی دانشجویان علم و صنعت [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 12-19]
  • مسئولیت پذیری بررسی رابطه مسئولیت پذیری با فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان مدارس دولتی دختر مقطع متوسطه شهرستان تربت حیدریه [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 1-11]
  • معلم خوانشی بر اخلاق حرفه ای معلم در تراز نهج البلاغه [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 58-71]
  • معلمان بررسی تأثیر ابعاد هوش معنوی بر فرسودگی شغلی معلمان متوسطه شهرستان بهبهان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 48-58]
  • معلمان پیش‌بینی رضایت شغلی معلمان ابتدایی بر مبنای انگیزش پیشرفت و هوش معنوی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 72-78]
  • معلمان ابتدایی بررسی رابطه کیفیّت زندگی کاری با استرس شغلی معلمان ابتدایی شهرستان بهمئی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 76-88]
  • معلم پژوهنده افزایش مسؤلیت پذیری به کمک درس پژوهشی و یادگیری دانش آموزان با نگاهی متفاوت به نقش دانش آموز: دانش آموز پژوهنده [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 34-40]
  • معنویات تببین و بررسی نوع و میزان و چگونگی معنویات و باورهای معنوی در تربیت کودکان و نوجوانان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 89-99]
  • موثر بودن اولویت بندی مولفه های بعد روان شناختی توانمندسازی دبیران در مدارس متوسطه پسرانه دولتی شهر تهران در سال تحصیلی 99_1398 [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 25-37]

ن

  • نسل z طراحی کلاس های درسی رنگین کمانی، غوطه وری و الهام بخشی: فضای یادگیری نسل زِد [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 76-84]
  • نقشه مفهومی بررسی تاثیر نقشه مفهومی نظریه آزوبل در جهت پیشگیری افت تحصیلی و زوال یادگیری در دوران کرونا [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 22-26]
  • نگرانی نقش اضطراب کرونا، نگرانی و باورهای فراشناختی منفی در پیش‌بینی اضطراب یادگیری دانش‌آموزان در همه‌گیری کووید-19 [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 1-10]
  • نماز خواندن رابطه استرس شغلی با نماز خواندن در دانشجویان رشته پرستاری [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 26-31]
  • نهج البلاغه خوانشی بر اخلاق حرفه ای معلم در تراز نهج البلاغه [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 58-71]

و

  • واژه های کلیدی: آموز ش شناختی رفتاری بررسی اثر بخشی آموزش شناختی رفتاری بر سلامت معنوی وتاب آوری زنان خانه دار بویین ومیاندشت [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 46-59]
  • وپیشرفت تحصیلی بررسی رابطه بین بازی های رایانه ای و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول ناحیه یک کرمان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 85-91]
  • ویروس کرونا بررسی رابطه امید به زندگی با هراس و ترس از ویروس کرونا در بین افراد شاغل [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 68-75]
  • ویژگی‌های شخصیت بررسی اعتیاد به موبایل و رابطه آن با ویژگی‌های شخصیتی و سبک‌های هویتی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 85-95]
  • ویژگی های شخصیت ارتباط تیپ های شخصیتی و هوش هیجانی با سلامت روانی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 20-25]

ه

  • هراس بررسی رابطه امید به زندگی با هراس و ترس از ویروس کرونا در بین افراد شاغل [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 68-75]
  • هوش معنوی بررسی تأثیر ابعاد هوش معنوی بر فرسودگی شغلی معلمان متوسطه شهرستان بهبهان [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 48-58]
  • هوش معنوی پیش‌بینی رضایت شغلی معلمان ابتدایی بر مبنای انگیزش پیشرفت و هوش معنوی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 72-78]
  • هوش هیجانی ارتباط تیپ های شخصیتی و هوش هیجانی با سلامت روانی دانشجویان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 20-25]
  • هوش هیجانی بررسی رابطه بین بازی های رایانه ای و هوش هیجانی با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پسر مقطع متوسطه اول ناحیه یک کرمان [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 85-91]
  • هوش هیجانی اثربخشی بازی الیفو بر هوش هیجانی کودکان پیش دبستانی [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 55-60]
  • هیجان و انگیزه در خلاقیت شاخص‌های روانسنجی مقیاس "تعامل بین شناخت، هیجان و انگیزه در خلاقیت" در بین دانشجویان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 11-17]

ی

  • یاد آوری بررسی تاثیر نقشه مفهومی نظریه آزوبل در جهت پیشگیری افت تحصیلی و زوال یادگیری در دوران کرونا [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 22-26]
  • یاد سپاری بررسی تاثیر نقشه مفهومی نظریه آزوبل در جهت پیشگیری افت تحصیلی و زوال یادگیری در دوران کرونا [دوره 3، شماره 2، 1400، صفحه 22-26]
  • یادگیری طراحی کلاس های درسی رنگین کمانی، غوطه وری و الهام بخشی: فضای یادگیری نسل زِد [دوره 3، شماره 1، 1400، صفحه 76-84]
  • یادگیری الکترونیکی اهمیت و نقش برنامه ریزی استراتژیک در به کارگیری یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی [دوره 3، شماره 3، 1400، صفحه 38-47]
  • یاسوج بررسی اعتیاد به موبایل و رابطه آن با ویژگی‌های شخصیتی و سبک‌های هویتی [دوره 3، شماره 4، 1400، صفحه 85-95]