اهداف و چشم انداز

فصلنامه علمی تخصصی رویکردی نو در علوم تربیتی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از کلیه پژوهشگران و دانشجویان ،اساتید و علاقه مندان و دلسوزان علوم تربیتی در کشور جهت درج مقالات علمی تخصصی خود در این نشریه اعلام آمادگی می کند

محور های پذیرش مقاله  

1.        آموزش بزرگسالان

2.        آموزش و پرورش پیش دبستانی

3.        آموزش و پرورش تطبیقی

4.        آموزش و پرورش دبستانی

5.        آموزش و پرورش کودکان استثنایی

6.        آموزش و پرورش کودکان عقب مانده ذهنی

7.        برنامه ریزی آموزشی

8.        برنامه ریزی درسی

9.        تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش

10.     تحقیقات آموزشی

11.     تکنولوژی آموزشی

12.     روانشناسی

13.     روانشناسی تربیتی

14.     شیوه های نوین آموزش

15.     فلسفه آموزش و پروش

16.     فنون تدریس

17.     کودکان تیزهوش

18.     کودکان عقب مانده ذهنی

19.     کودکان مبتلا به اختلالهای عاطفی و اجتماعی

20.     کودکان معلول جسمی

21.     کودکان نابینا و نیمه بینا

22.     کودکان ناشنوا و نیمه شنوا

23.     مدیریت آموزشی

24.     مدیریت و برنامه ریزی آموزشی

25.     مدیریت و برنامه‌ریزی آموزش عالی

26.     مشاوره

27.     مشاوره تحصیلی 

 

1.        آموزش بزرگسالان

2.        آموزش و پرورش پیش دبستانی

3.        آموزش و پرورش تطبیقی

4.        آموزش و پرورش دبستانی

5.        آموزش و پرورش کودکان استثنایی

6.        آموزش و پرورش کودکان عقب مانده ذهنی

7.        برنامه ریزی آموزشی

8.        برنامه ریزی درسی

9.        تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش

10.     تحقیقات آموزشی

11.     تکنولوژی آموزشی

12.     روانشناسی

13.     روانشناسی تربیتی

14.     شیوه های نوین آموزش

15.     فلسفه آموزش و پروش

16.     فنون تدریس

17.     کودکان تیزهوش

18.     کودکان عقب مانده ذهنی

19.     کودکان مبتلا به اختلالهای عاطفی و اجتماعی

20.     کودکان معلول جسمی

21.     کودکان نابینا و نیمه بینا

22.     کودکان ناشنوا و نیمه شنوا

23.     مدیریت آموزشی

24.     مدیریت و برنامه ریزی آموزشی

25.     مدیریت و برنامه‌ریزی آموزش عالی

26.     مشاوره

27.     مشاوره تحصیلی